آیا سودا خوب برای افراد مبتلا به کلیه های آسیب دیده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سودا خوب برای افراد مبتلا به کلیه های آسیب دیده

آیا نوشابه خوبی برای افراد مبتلا به کلیه آسیب دیده؟ انواع سودا با احساس های گازدار طراوت و انواع اعم از نور، نوشیدنی های مرکبات به قوی، کولای تاریک آمده است. تحقیقات نشان می دهد که کسانی که سودا دارای اثرات منفی بر روی کلیه ها. بنابراین به عنوان یک بیمار با کلیه های آسیب دیده و سطح کراتینین بالا شما باید به جلوگیری از آن را بنوشید.

رابطه سودا و بیماری کلیه

با توجه به مطالعه سودا تیره، مانند نوشابه، شامل اسید فسفریک، که منجر به شکل گیری سنگ کلیه بیشتر است. اگر چه نه همه سودا شامل اسید فسفریک، تقریبا تمام سودا به طور منظم می تواند به تشکیل سنگ بیشتر و اختلال عملکرد کلی کلیه کمک می کند. با توجه به پژوهش دلیل این است که از شیرین کننده برجسته ترین در سودا به طور منظم: فروکتوز. آیا به خودی خود، در قالب قند فروکتوز، و یا به عنوان شربت ذرت سرشار از فروکتوز، این قند می تواند از تشکیل سنگ کلیه و سلولهای کلیه آسیب را افزایش می دهد. از آنجا که این درست تنها از مصرف فروکتوز بالا است، شما باید قادر به جلوگیری از این مسائل توسط تعدیل مصرف خود را از سودا به طور منظم باشد.

رژیم غذایی نوشابه و بیماری کلیه

سودا رژیم غذایی حاوی فروکتوز یا سایر قندهای طبیعی نیست. در نتیجه، شما ممکن است فکر می کنم که شما می توانید اثرات منفی بر روی کلیه خود را به عنوان زمانی که شما اجتناب از سودا به طور منظم و کولای، اجتناب کنند. اما واقعیت این است که حتی سودا رژیم غذایی دارای اثرات منفی بر روی کلیه ها. محققان دریافتند که در طول زمان، افرادی که در توانایی کلیه ها خود را می نوشند دو یا چند سودا رژیم غذایی در هر تجربه روز کاهش قابل توجهی برای فیلتر کردن مواد زائد را از خون. اگر چه دلیلی برای این مشخص نیست، شما باید فقط به عنوان مراقب باشید با مصرف خود را از سودا رژیم غذایی به عنوان سودا به طور منظم باشد.

در یک کلام، نوشابه خوب است برای مردم با کلیه های آسیب دیده نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما بهتر است اجتناب از آن را. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری های کلیوی دارند، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: